אינסטגרם מוסיפה כפתור לייק לסטורי, תוסף שאמור להגביר את מעורבות הגולשים ולספק תובנות ליוצרי התוכן על העדפות העוקבים.
- מאור זפרני
- פברואר 20, 2022
- חדשות הדיגיטל
אינסטגרם הודיעה שהיא מוסיפה כפתור לייק לסטורי , תוסף קטן שמשנה את אינטראקציית המשתמשים אל מול יוצרי התוכן.
את אינסטגרם אין צורך להציג (ואם כן, אז תעשו לילה לבן ותקראו עליה זריז בלי לגלות לאף אחד).
אחד מבכירי אינסטגרם, אדם מוסרי הודיע בטוויטר על השינוי החדש, כפתור לייק בסטורי בצורת לב שיכנס בשבועות הקרובים למדינות השונות בעולם.
מה המטרה של שינוי זה?
הדבר הראשון והחשוב יותר, היא יכולת המדידה עבור יוצרי התוכן איזה תוכן הגולשים אוהבים יותר. ברגע שאין אנו נדרשים יותר לשלוח הודעה אלא רק ללחוץ על כפתור לב(לייק) הערכה של אינסטגרם שתוגבר מעורבות המשתמשים(הגיוני בסך הכל).
יוצרי התוכן, ירוויחו בפונקציית התובנות מה הגולשים שלהם יותר אהבו ומצד השני אינסטגרם תתאים עבור הגולשים תוכן שיעניין אותם לפי ההתנהגות הקודמת שלהם.
דבר נוסף, אם עד היום כאשר ראינו סטורי של יוצר תוכן כזה או אחר ורצינו להביע תמיכה נדרשנו לכתוב בשורת הסטורי את הרגשתינו.
יוצא מכך, שיוצרי התוכן מקבלים אלפי הודעות מדי יום שמעמיסות על ה-DM שלהם.
עכשיו שההודעה רשמית, נותר לנו לחכות לעדכון בשבועות הקרובים.
"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.
הציוץ המקורי:
❤️ Private Story Likes ❤️
— Adam Mosseri (@mosseri) February 14, 2022
Starting to roll out today, you can now send some love by liking people’s stories without sending a DM.
Likes on stories are private and do not have counts. Rather, they appear as hearts next to people’s handles in your Stories view sheet. 🙏🏼 pic.twitter.com/l56Rmzgnnw
מאור זפרני
כיום,מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומנטור בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.