חשיפות – Impression

Impression

חשיפות Impressions – זהו מדד שמציג את מספר הפעמים שמודעה/פרסום הוצגה לגולשים.
יותר חשיפות, יותר גולשים שנחשפו למודעה(או שנחשפו מספר פעמים לאותו גולש).
לדוגמא: כאשר אתם רואים מודעה בפייסבוק זה נחשב חשיפה(בלי ללחוץ על המודעה) אם גם לחצתם על המודעה זה מדד נוסף שנקרא CTR (שיעור הקלקה) ואתם מוזמנים ללחוץ כאן לפירוט נוסף עליו.

"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.

מאור זפרני

מאור זפרני

כיום, מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומרצה בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.

On Key

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *