יחס המרה -Conversion Rate

Conversion Rate

יחס המרה(ידוע גם בשם "שיעור המרה") הוא אחוז הגולשים שהשלימו פעולה ספציפית באתר. זו יכולה להיות כל פעולה כמו מילוי טופס, קניית משהו או לחיצה על פרסומת.
לדוגמא: אם נכנסו 1000 משתמשים לדף באתר שלכם שיש בו שעון בצבע אדום לקנייה ו-100 קנו אותו יחס ההמרה הוא 10% .(1000  חלקי 100 = 10).

"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.

מאור זפרני

מאור זפרני

כיום, מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומרצה בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.

On Key

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *