יחס הקלקות/ שיעור הקלקות – Click Through Rate (CTR)

יחס הקלקות/ שיעור הקלקות – Click through rate (CTR)

יחס הקלקות/ שיעור הקלקות – Click through rate (CTR) מייצג את שיעור הקליקים ביחס לחשיפה שלהם. כלומר, מספר הפעמים שגולשים לחצו על פרסומת חלקי מספר הפעמים שגולשים ראו אותה.

לדוגמא: נחשפו לדף נחיתה שלכם 2000 גולשים(Impressions לחצו אם אינכם מכירים) ומתוכם הקליקו 200 גולשים, כלומר ה-CTR שלכם הוא 10% (2000/200= 10%).

שיעור הקליקים הוא אחד המדדים החשובים ביותר למפרסמים מכיוון שהוא אומר להם כמה אנשים לוחצים על המודעות שלהם וכמה יעילות הם.

"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.

מאור זפרני

מאור זפרני

כיום, מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומרצה בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.

On Key

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *