Facebook Reels של מטא הושקה ב-150 מדינות בעולם, ומתחרה עם טיקטוק על תשומת לב הגולשים ויוצרי התוכן.
- מאור זפרני
- פברואר 24, 2022
- חדשות הדיגיטל
לאחר שאינסטגרם מקבוצת Meta נחלה הצלחה עם פיצ'ר ה Reels שעולה בשימוש שלו בקרב יוצרי תוכן וצפייה של המשתמשים, Meta מחליטה להוסיף זאת גם לפייסבוק במטרה להגביר את השימוש בה ולקחת נתח צפייה מהמתחרה המובהקת שלה טיק טוק.
צריך לזכור שבשנת 2021 האפליקציה שהורדה הכי הרבה הייתה טיקטוק עם 656 מיליון הורדות ואחריה שלושת האפליקציות של Meta , אינסטגרם, פייסבוק, ווטסאפ לפי סטטיסטיקות שנאספו על ידי Apptopia .
לפי ההודעה הרשמית של פייסבוק, חצי מזמן שימוש באפליקציית אינסטגרם ופייסבוק מושקע בצפייה בסרטונים וה-Reels הוא פורמט התוכן הצומח ביותר.
דרך נוספת להרוויח עוד כסף מה-Reels
Meta הודיעה ביולי האחרון שהיא מתכוונת להשקיע כ-מיליארד דולר ביוצרי התוכן שלה וכחלק ממנה יש את תכנית הבונוסים ליוצרי ה- Reels שעומדים בקריטריונים שלה עד 35 אלף דולר.
כלים חדשים שנוספו
רמיקס – יצירת Reels חדש לצד Reels קיים שפורסם בפייסבוק
קטעי Reels של 60 שניות
טיוטות – עריכת Reels ושמירה כטיוטה לפרסום בהמשך.
חיתוך וידיאו – יוצרים יוכלו לחתוך סרטוני לייב או סרטונים ארוכים שהם צילמו.
ה-Reels במקומות נוספים
בסטורי – שיתוף ה-Reels בסטורי, כך יהיה נגישות גבוהה יותר לעוקבים.
בWatch – – גולשים יוכלו לצפות ב-Reels דרך לשונית ה-Watch
בתחילת הפיד – יהיה כפתור Reels שהגולשים יוכלו ללחוץ ולצפות ב-Reels הקיימים.
בהמלצות הפיד – פייסבוק תציג Reels ממדינות שונות בעולם שיכולים לעניין אותנו, למרות שאנו לא עוקבים אחריהם.
"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.
מאור זפרני
כיום,מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומנטור בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.