מטא השיקה את Facebook Reels ברחבי העולם

Facebook Reels של מטא הושקה ב-150 מדינות בעולם, ומתחרה עם טיקטוק על תשומת לב הגולשים ויוצרי התוכן.

לאחר שאינסטגרם מקבוצת Meta נחלה הצלחה עם פיצ'ר ה Reels שעולה בשימוש שלו בקרב יוצרי תוכן וצפייה של המשתמשים, Meta מחליטה להוסיף זאת גם לפייסבוק במטרה להגביר את השימוש בה ולקחת נתח צפייה מהמתחרה המובהקת שלה טיק טוק.

צריך לזכור שבשנת 2021 האפליקציה שהורדה הכי הרבה הייתה טיקטוק עם 656 מיליון הורדות ואחריה שלושת האפליקציות של Meta , אינסטגרם, פייסבוק, ווטסאפ לפי סטטיסטיקות שנאספו על ידי Apptopia .‏

לפי ההודעה הרשמית של פייסבוק, חצי מזמן שימוש באפליקציית אינסטגרם ופייסבוק מושקע בצפייה בסרטונים וה-Reels  הוא פורמט התוכן הצומח ביותר.

דרך נוספת להרוויח עוד כסף מה-Reels  

Meta הודיעה ביולי האחרון שהיא מתכוונת להשקיע כ-מיליארד דולר ביוצרי התוכן שלה וכחלק ממנה יש את תכנית הבונוסים ליוצרי ה- Reels שעומדים בקריטריונים שלה עד 35 אלף דולר.

כלים חדשים שנוספו

רמיקס – יצירת Reels חדש לצד Reels קיים שפורסם בפייסבוק

קטעי Reels של 60 שניות

טיוטות – עריכת Reels ושמירה כטיוטה לפרסום בהמשך.

חיתוך וידיאו – יוצרים יוכלו לחתוך סרטוני לייב או סרטונים ארוכים שהם צילמו.

ה-Reels  במקומות נוספים

בסטורי – שיתוף ה-Reels בסטורי, כך יהיה נגישות גבוהה יותר לעוקבים.

בWatch – – גולשים יוכלו לצפות ב-Reels  דרך לשונית ה-Watch

בתחילת הפיד – יהיה כפתור Reels שהגולשים יוכלו ללחוץ ולצפות ב-Reels הקיימים.

בהמלצות הפיד – פייסבוק תציג Reels ממדינות שונות בעולם שיכולים לעניין אותנו, למרות שאנו לא עוקבים אחריהם.

 

"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.

מאור זפרני

מאור זפרני

כיום,מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומנטור בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.

On Key

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *