לוגו נקודה שיווקית

A/B Testing מה זה? מילון מונחים דיגיטלי

AB Testing

בדיקת A/B Testing

איך מותגים גדולים יודעים מה אנחנו מעדיפים? מחקר..תוצאות …מחקר…תוצאות..ומחקר.
גם אנחנו יכולים לעשות את זה, ואפילו זה די פשוט אז אל תיבהלו.

בדיקת A/B Testing  היא שיטת מחקר להשוואה בין שתי גרסאות של דף אינטרנט, אתר או אפליקציה כדי לראות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. המטרה היא לקבוע מה יעבוד הכי אפקטיבי עבורך.

בבדיקת A/B Testing אנחנו צריכים לבודד משתנה אחד ולבחון האם חל שינוי בביצועים.
שינויים לדוגמא:
*תמונה ראשית
*כותרת
*צבע טקסט
*פונטים
*טופס רישום

דוגמא קונקרטית: יש לכם דף נחיתה שמוכר נדנדה מעץ בהרכבה ביתית. כדאי שתעשו לפחות שתי גרסאות של הדף נחיתה בשינוי יחיד. לדוגמא, איזו כותרת תקבל את שיעור הקליקים (CTR) הטוב ביותר. כותרת ראשונה "משלוח חינם" לעומת כותרת בדף השני "10% הנחה" .לאחר מכן תמדדו בנותנים כמה אנשים לחצו על כל כותרת(ואפשר גם להבין היכן רכשו יותר).
צריך לקחת בחשבון, שבדיקה צריך לעשות לאורך זמן ולשנות פרמטרים עד שהגעתם ליעדים שהצבתם.

"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.

מאור זפרני

מאור זפרני

כיום, מנהל שיווק בפירמה הבינלאומית Auren Israel, ומרצה בקליניקה השיווקית במכללת ספיר.
כמו כן, שימש כמנהל ועוזר מחקר בתחום השיווק והתנהגות הצרכנים.

On Key

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *