העלתם קמפיין שיווקי לאתר שלכם בכמה פלטפורמות שונות, איך אתם יודעים מאיזה פלטפורמה נכנסו לאתר שלכם?(אתם מאיזה סרטון ספציפי הגיעו אליכם?
UTM – Urchin Tracking Module זוהי דרך לזהות מקורות תנועה שונים מערוצי שיווק שונים.
דבר שמאפשר לכם לראות אילו ערוצים יעילים יותר ביצירת המרות(מכירות/כניסות לאתר וכד').
לדוגמה, אם מישהו לוחץ על מודעה מפייסבוק וקונה משהו באתר האינטרנט שלך, אתה יכול להשתמש ב-utm כדי לעקוב אחר כמה הכנסות מסע הפרסום של פייסבוק הניב.
כאשר נוסיף תגית UTM נראה אותה בסוף הלינק(קישור).
"כדי שתבינו את הנקודה" – נקודה שיווקית.